Dane kontaktowe (contact data)
Dane podmiotu / Organization:
Quality Assurance Poland
Żernicka 296
54-510 Wrocław, Polska
tel. +48 (71) 733-67-67
fax. +48 (71) 733-67-08
Whatsapp +48 720 843 722
ENG/ITA: +48 665606846
e-mail: biuro@haccp-polska.pl
> wdrożenia, znakowanie, audyty, certyfikacja (consulting, labeling, audits, certification)
tel. +48 665-606-846
> systemy jakości, szkolenia, certyfikacja (quality systems, trainings, certification)
tel. +48 535-161-779
> branża paszowa, zrównoważony rozwój (feed & grain industry, sustainability systems)
tel. +48 665-451-204
> dokumentacja HACCP, GHP i GMP dla handlu, dystrybucji i gastronomii (HACCP, GHP and GMP documentation for trade, distribution and catering)
tel. +48 605-660-993
Obszar działania (working area)
Zakres działania obejmuje kraje Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki i Azji oraz USA. Folder informacyjny – kliknij. (The area of activities covers the countries of Europe, the Middle East, Africa, Asia and the USA. Information folder - click.)
System płatności (payment system)
Przyjmujemy płatności online za pomocą systemu DotPay (przelewy24.pl)
O firmie (abort company)
Quality Assurance Poland powstała w 2004 roku, głównym profilem firmy jest zapewnienie usług doradczych na najwyższym poziomie w celu spełnienia wymagań przepisów prawa oraz norm i standardów międzynarodowych. Firma zatrudnia specjalistów o wysokich kwalifikacjach zawodowych, w każdym z działów: produkcyjnym, konstruktorsko-technologicznym, systemowych i audytowych. Dzięki temu zapewnia stałą i wysoką jakość wyrobów i świadczonych usług. QAP jest wiodącym liderem w Polsce w swojej branży oraz posiada wielu klientów w Europie i innych krajach na całym świecie. Pozycja firmy na rynku jest wynikiem wysokiej jakości i niezawodności usług, doświadczenia oraz doskonałej obsługi naszych Klientów. Polityka firmy owocuje ciągłym wzrostem sprzedaży i ekspansją na nowe rynki tj. Bliski Wschód i Azję. Biorąc pod uwagę duży wpływ bezpośrednich kontaktów z Klientami i Odbiorcami firma sukcesywnie poszerza zakres usług oraz czynnie uczestniczymy w targach i imprezach branżowych.
W trosce o jakość usług dobieramy najlepszych specjalistów, aby zapewnić najwyższą jakość usług. Wysoką jakość naszych usług osiągamy przez:
- pełne stosowanie i doskonalenie wewnętrznego systemu zarządzania jakością opartego o normy ISO,
- podnoszenie poziomu jakości usług oraz rozszerzanie usług o nowe obszary,
- systematyczne doskonalenie usług, metod badań i kontroli oraz nadzorowanie procesów wewnętrznych,
- wykazywanie niezbędnej elastyczności w dostosowaniu się do potrzeb i wymagań Klientów w zakresie produkcji świadczonych usług,
- dostarczanie usług zawsze zgodnych ze specyfikacją (wymaganiami umów i Klientów),
- systematyczne szkolenie wszystkich pracowników w zakresie wymagań wynikających ze stosowania systemów, norm i wymagań jednostek certyfikujących,
- rozwijanie współpracy z kwalifikowanymi dostawcami,
Jakość naszych produktów potwierdzają opinie zadowolonych Klientów.